ÜYELİK BİLGİLERİNİZİN GİZLİLİĞİ VE GÜVENLİĞİ

Mağazamıza üye olmak için girmiş olduğunuz tüm bilgiler, firmamı (BUHARA ŞİFALI BİTKİLER) tarafından 3. parti firma veya kişilerle paylaşılmayacaktır!

Mağazamız bazı dönemlerde müşterilerine ve üyelerine kampanya bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri gönderebilir. Üyelerimiz bu gibi bilgileri alıp almama konusunda her türlü seçimi üye olurken yapabilir ve sonrasında üye girişi yaptıktan sonra hesap bilgileri bölümünden bu seçim değiştirilebilmektedir.

 

Üye olurken verdiğiniz tüm bilgilere sadece siz ulaşabilir ve siz değiştirebilirsiniz. Üye giriş bilgilerinizi güvenli koruduğunuz takdirde başkalarının sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir. Bu amaçla, üyelik işlemleri sırasında 128 bit SSL güvenlik alanı içinde hareket edilir. Bu sistem kırılması mümkün olmayan bir uluslararası bir şifreleme standardıdır.

 

Ürün Teslimatı : Teslimatlar yalnızca mağazamız tarafından belirlenen Kargo şirketleri veya kendi dağıtım ağımız ile kimlik kontrolü yapılarak teslim edilir. Farklı bir kargo şirketi ile teslimat talep edilemez. Sipariş edilen paket teslim alınırken mutlaka kontrol edilmeli hasarlı veya hatalı paketler teslim alınmamalıdır! Paket teslim alındığı anda Siparişiniz Kargo yetkilisi tarafından eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmiş sayılacaktır.

 

Üye Bilgileri : Üye, bilgilerini eksiksiz ve hatasız girmelidir. Teslimat için telefon numarası ve vergi numarası(TC Kimlik Numarası) girilmesi zorunludur. Bu bilgiler hem güvenlik için hem de kanuni zorunluluktan dolayı gereklidir.

İADE

Vazgeçme 
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren (7) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren bir email ile
 buhara@uzmax.com adresine gönderiniz. Şirketimiz gönderdiğiniz e-mail veya faksı alır almaz sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğinizi size bildirilecektir. Ürünle beraber adınıza kesilen fatura da geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.

 Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir. Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır. 

 Hatalı Ürünler
Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren

 e-maili buhara@uzmax.com  adresine gönderiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir;

İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan karşılanacaktır.