ÜYELİK BİLGİLERİNİZİN GİZLİLİĞİ VE GÜVENLİĞİ
Mağazamıza üye olmak için girmiş olduğunuz tüm bilgiler, firmamı (BUHARA ŞİFALI BİTKİLER) tarafından 3. parti
firma veya kişilerle paylaşılmayacaktır!
Mağazamız bazı dönemlerde müşterilerine ve üyelerine kampanya bilgileri, yeni
ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri gönderebilir. Üyelerimiz bu gibi
bilgileri alıp almama konusunda her türlü seçimi üye olurken yapabilir ve
sonrasında üye girişi yaptıktan sonra hesap bilgileri bölümünden bu seçim
değiştirilebilmektedir.
Üye olurken verdiğiniz tüm bilgilere sadece siz ulaşabilir ve siz
değiştirebilirsiniz. Üye giriş bilgilerinizi güvenli koruduğunuz takdirde
başkalarının sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün
değildir. Bu amaçla, üyelik işlemleri sırasında 128
bit SSL güvenlik
alanı içinde hareket edilir. Bu sistem kırılması mümkün olmayan bir
uluslararası bir şifreleme standardıdır.
Ürün
Teslimatı : Teslimatlar
yalnızca mağazamız tarafından belirlenen Kargo şirketleri veya kendi dağıtım
ağımız ile kimlik kontrolü yapılarak teslim edilir. Farklı bir kargo şirketi
ile teslimat talep edilemez. Sipariş edilen paket teslim alınırken mutlaka
kontrol edilmeli hasarlı veya hatalı paketler teslim alınmamalıdır! Paket
teslim alındığı anda Siparişiniz Kargo yetkilisi tarafından eksiksiz ve sağlam
olarak teslim edilmiş sayılacaktır.
Üye Bilgileri : Üye, bilgilerini eksiksiz ve hatasız
girmelidir. Teslimat için telefon numarası ve vergi numarası(TC Kimlik
Numarası) girilmesi zorunludur. Bu bilgiler hem güvenlik için hem de
kanuni zorunluluktan dolayı gereklidir.
İADE
Vazgeçme
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan
vermeden teslim tarihinden itibaren (7) gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünü
iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş
numaranızı içeren bir email ile buhara@uzmax.com adresine gönderiniz. Şirketimiz gönderdiğiniz e-mail veya faksı alır almaz sizinle
temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğinizi size bildirilecektir. Ürünle
beraber adınıza kesilen fatura da geri gönderilmelidir. İade edilen ürün yerine
bir başka ürün veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. İade
nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan
karşılanacaktır.
Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler
Taşıma sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmamalı ve taşıma şirketine
hasar ile ilgili bir tutanak tutturulmalıdır. Ürüne zarar vermeyecek şekilde
kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir.
Fakat tarafınızdan teslim alındıktan sonra taşıma firması görevini yerine
getirdiği kabul edilmiş sayılacaktır. Kabul edilmeyen ürünün hasar tutanağı
tarafınızdan mağazamıza ulaştırıldıktan sonra, Mağazamız en kısa süre içinde
ürünün yenisini size en sağlıklı şekilde ulaştıracaktır.
Hatalı Ürünler
Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri
hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren
e-maili buhara@uzmax.com adresine gönderiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen
ürün ile birlikte mağazamıza gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile
değiştirilecektir;
İade
nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafınızdan
karşılanacaktır.